Естетична і хірургічна стоматологія

✅Стоматологи-хірурги Дентал Сіті спеціалізуються на лікуванні повної або часткової адентії, дисфункції оклюзіі, імплантах та вінірах.

❗️Консультації у стоматолога-хірурга і ортопеда рекомендовані якщо консервативне лікування не дає результатів. Найчастіше наші  лікарі стикаються з патологічними проблемами зубного ряду, захворюваннями суглобів щелепи, посттравматичними змінами і новоутвореннями, запущеними запаленнями щелепно-лицьової області.

▶️▶️▶️Звертайтесь до стоматологів-хірургів Дентал Сіті у випадках коли:

✅спостерігається загострення стоматологічних захворювань або призначене лікування не дає очікуваних результатів;

✅наявне руйнування коронки без можливості її відновлення;

✅є необхідність видалення одного із зубів для нормального росту інших, включаючи зуб "мудрості";

✅наявні травмовані тканини, щелепні суглоби або інші проблеми, отримані внаслідок травм;

✅неможливість нормально відкривати рот;

✅рухливість зубного ряду;

✅підвищена чутливість при прийомі їжі, різкі больові відчуття в порожнині рота;

✅необхідно установити імплант або комплекс імплантів All-on-4 (All-on-6), вініри

✅дефекти вуздечки і губ.

❓Знайшли з переліку симптомів ті, що турбують Вас? Не зволікайте - запишіться до лікаря Дентал Сіті на консультацію просто зараз.