Дитяча стоматологія

Маленькі пацієнти вимагають від лікаря-стоматолога особливого підходу в лікуванні і відношенні. Для дитини та батьків важливо, щоб лікар знайшов з ним контакт, вмів легко і доступно пояснити особливості стоматологічних процедур, адже від того, наскільки спокійно пройде перший прийом у стоматолога, залежать подальші взаємини дитини з зубними лікарями. Лікування зубів дітям в "Дентал Сіті" м. Лівобережна передбачає використання якісної анестезії, добротних світловідбивних пломб, а також створення комфортної психологічної атмосфери для дитини.

Дитяча стоматологія Київ

Дитячий лікар-стоматолог-фахівець, який займається діагностикою, лікуванням і профілактикою захворювань зубощелепної системи дитини. Дитяча стоматологія є педіатричним центром, тому здоров'ям порожнини рота дитини займається саме цей лікар.

Що ж робить дитячий ортодонт для здоров'я порожнини рота дітей?
Цей лікар займається діагностикою і корекцією аномалій прикусу і неправильного положення зубів у дітей. В цілому стоматолог-ортодонт проводить наступні заходи:

• здійснює планові профілактичні огляди;
  • попереджає захворювання, розповідаючи про правила гігієни та догляду;
  • займається профілактикою ортодонтичних патологій;
  • лікує захворювання зубів і ясен, м'яких тканин порожнини рота;
  • відновлює цілісність зубного ряду при необхідності;
  • видаляє зуби, якщо цього вимагає клінічний випадок.

Залежно від спеціалізації, дитячий стоматолог може оглядати ротову порожнину, направляти маленького пацієнта на діагностику, призначати і здійснювати лікувальні процедури. Так, стоматолог-терапевт лікує карієс, запальні захворювання м'яких тканин. Гігієніст проводить професійну чистку зубів і розповідає про особливості домашнього догляду. Дитячий ортодонт може встановлювати ортодонтичні конструкції для корекції прикусу, рекомендувати вправи і призначати освітні заходи: розповідати про використання кап, пластин та інше. Дитячий стоматолог-хірург займається видаленням зубів, пластикою вуздечок, видаленням надлишку м'яких тканин (при розростанні ясен і інших захворюваннях).

Лікар задійснює наступні методи діагностики:

• огляд ротової порожнини;

• збір анамнезу, опитування, вивчення скарг;

• рентгенографія;

• комп'ютерна томографія;

• магнітно-резонансна томографія;

• ультразвукові дослідження м'яких тканин;

• лабораторна діагностика за показаннями, в основному при підозрі на запальні захворювання порожнини рота;

Дитяча стоматологія ціни

Лікування в дитячій стоматології в Києві варіюється від 1000 грн, в залежності від маніпуляції: лікування карієсу, пульпіту, видалення зубів, підрізання вуздечки або виправлення прикусу. Перший консультативний прийом в клініці може бути без маніпуляцій,  лікар просто проведе огляд, а дитина могла освоїтися в стоматологічному кріслі, познайомитися з лікарем та обстановкою в кабінеті і обладнанням.

Лікування зубів дітям

Є кілька істотних відмінностей стоматолога, який працює з дорослими людьми, від фахівця, що займається лікуванням дитячих стоматологічних захворювань. Вогнища виникнення стоматологічних захворювань у дітей відрізняються від відповідних у дорослих, тому і методи лікування юних пацієнтів і людей з уже сформованими зубами різні.

Ось основні відмінності дитячого стоматолога від того, який лікують дорослих:

• Дитячий стоматолог використовує інші пломбувальні матеріали;

• Дитячий стоматолог розуміє особливості психіки дітей і може знайти підхід до кожної дитини;

Для багатьох дітей похід до лікаря стоматолога це сильний стрес. Багато незнайомих людей навколо, лякаючі інструменти лікаря-все це викликає страх дитини, який може перерости навіть у фобію, від якої страждає чимало і дорослих людей. Тому для фахівця дуже важливо завоювати довіру малюка і довести йому, що боятися стоматологів не варто, адже лікар ніколи не заподіє шкоди. Для цього необхідно поговорити з маленьким пацієнтом про його захоплення, улюблених мультфільмах, друзів з садка або школи, але робити це ненав'язливо. Також можна дати дитині помалювати в кабінеті або подивитися цікавий мультфільм.

Дитяча стоматологія Дентал Сіті на лівобережній в Києві готова створити найкомфортніші умови лікування для маленьких пацієнтів!