Металеві брекети

Металеві брекети: важливі плюси і основні мінуси

Брекети - це ортодонтичний апарат або скоби, що застосовується для усунення естетичних дефектів і патологічних аномалій зубощелепної системи. Конструкції відрізняються конфігурацією, матеріалами і призначенням. Незважаючи на різноманіття варіантів, брекет система металева ціна якої в рази доступніше аналогів, зберігає свій попит серед пацієнтів і лікарів. На додаток, класичний формат вважається максимально ефективним, безпечним і надійним.

Бажаєте отримати професійну консультацію і комплексне лікування? Звертайтесь в стоматологічний центр «Дентал Сіті» ст.м. Лівобережна. Досвідчені фахівці працюють з дорослими і дітьми, грамотно вирішують всі проблеми, гарантують якість результату, використовують передові методики та інновації в сфері ортодонтії і високотехнологічне обладнання.

Металеві брекети - види і призначення

Поширеною проблемою стоматології та ортодонтії є ігнорування пацієнтами наявності проблем через необгрунтований страх. При цьому несвоєчасне надання допомоги провокує настання складних фізіологічних процесів або взагалі фатальних наслідків. Так, нескінченно відтермінована установка брекетів призводить до:

• прогресуючого естетичного порушення, яку помічають оточуючі;
  • ускладнення жування і ковтання;
  • зміну профілю (деформації від неправильного прикусу);
  • дефектів мови та дикції;
  • розвитку патологій височного нижньощелепного суглоба;
  • пародонтозу і кровоточивості ясен;
  • убили кісткової тканини;
  • регулярним головним болям;
  • порушеню постави;
  • спазмам м'язів;
  • бруксизму (скрегіт зубів).

Найбільш небезпечним захворюванням серед усіх, вважається дисфункція скроневого нижньощелепного суглоба, яка практично не піддається лікуванню і викликає сильні болі.

Своєчасно усунути патології дозволяють металеві брекети, види яких включають:

Вестибулярні. Встановлюються із зовнішньої сторони зубів, не впливають на дикцію.

Лінгвальні. Кріпляться з тильного боку щелепи. Вони відносяться до категорії найбільш естетичних (непомітні в порожнині рота), але підходять, на жаль не кожному.

Металеві брекети з гумками (лігатурні) можуть бути тільки вестибулярного типу. Ці апарати гранично знижують дискомфортні відчуття. На додаток колір гумок підбирається за бажанням пацієнта. Однак лігатури необхідно регулярно замінювати, коректуючи силу впливу дуги, що вимагає більш частого відвідування лікаря.

Безлігатурні. Як кріплення використовуються мініатюрні замочки. Ця металева брекет система вважається найбільш естетичною і комфортною.

Поширеною причиною зміни прикусу є зуби мудрості (моляри). При формуванні в підлітковому або дорослому віці вони спричиняють сильний тиск на зуби, викликаючи їх зміщення. Ще одна передумова - рання втрата зубів, як молочних, так і постійних. Тому лікарі-ортодонти рекомендують починати лікування в ранньому віці. При цьому обмежень по установці практично не існує. Брекет система метал включає в себе дугу з «пам'яттю форми». А значить таке лікування може проводитися у віці від 11+ до 80-85 років (як правило, це схема 2х4 - на різці та жувальні зуби).

Металеві брекети - матеріали, особливості, ціна

Конструкції виготовляються зі спеціальних марок сталі (медичних або легованих) або нікелевих сплавів (характеризуються міцністю, присутній ризик індивідуальної непереносимості компонентів і алергічних реакцій). До категорії гіпоалергенних відносяться позолочені системи з напиленням. Однак на дані металеві брекети ціна набагато вище аналогів.

Всі матеріали підбираються з урахуванням експлуатаційних умов. Готові апарати витримують високі навантаження, легко очищаються і не мають характерного присмаку металу.

При бажанні пацієнта надати брекетам максимальної естетичності фахівці використовують різні декоративні елементи - стрази, керамічні або пластикові прикраси, що також безпосередньо впливає на ціноутворення.

Переваги і недоліки

Розглядаючи кожну категорію окремо, варто відзначити, що вестибулярні металеві брекети відносяться до категорії бюджетних. У той час як лінгвальні - до самого дорогого сегменту. При цьому вони можуть негативно позначатися на дикції. Однак люди, які є принциповими в плані естетики і які передусім бажають мати гарну посмішку, обирають саме такий формат.

Класичні металеві брекети плюси і мінуси:

• виправляють дефекти будь-якої складності в найкоротші терміни;
  • прості в очищенні і невибагливі в догляді, порівняно з сапфіровими і керамічними;
  • доступні за ціною;
  • міцні і надійні;
  • масивні і помітні оточуючим;
  • можуть подразнювати слизову і травмувати язик.

Аналізуючи переваги і недоліки, робимо логічний висновок - переваг металевих брекет систем набагато більше. Вони також позиціонуються як універсальні, без вікових обмежень.

• специфіка фіксації
  • Попередньо в обов'язковому порядку проводиться комплексне діагностичне обстеження. Воно необхідне для:
  • визначення етимології проблеми і фізіологічних особливостей організму;
  • встановлення повної клінічної картини;
  • розробки плану лікування згідно побажань пацієнта.

При першому відвідуванні на етапі консультації лікар отримує всі потрібні дані і підбирає методики діагностики - рентген, КТ, МРТ, аксіографія і ін.

Установка брекет систем складається з декількох основних етапів:

• очищення зубів спеціальними препаратами і інструментом;
  • нанесення на них гелю з аналогічним, але більш потужним очисним ефектом;
  • покриття їх клейовим складом (лаком);
  • роздування покриття (забезпечує рівномірний розподіл по поверхні зуба);
  • фіксація брекетів;
  • видалення залишків матеріалу;
  • закріплення елементів стоматологічною полімерізаціонною лампою;
  • встановлення дуги.

На фінальному етапі (стосується металевої брекет системи з гумками) проводиться встановлення лігатур під замки. В процесі установки і обробки використовуються виключно стерильні інструменти.

При бажанні скористатися комплексними послугами (консультація ортодонта, складання терапевтичного курсу з можливістю внесення коригувань, регулювання апарату, установка і зняття) звертайтеся в стоматологічну клініку «Дентал Сіті» ст.м. Лівобережна. На металеві брекети ціна в Києві набагато нижче, ніж в інших великих містах країни. При цьому точна сума формується відповідно до конкретно взятого випадку і специфіки діагнозу, завжди є об'єктивною і раціональною.